Stan: dostępny ✅

Parametry

Stan: nowa
Autor: Piotr Godlewski, Piotr Matecki
Rok publikacji: 2018
Liczba stron: 376 stron
Okładka: miękka
Wymiary: 145x205 mm
ISBN: 978-83-929353-4-6

Spis treści

I. Wprowadzenie

II. Sponsoring
> Sponsoring sportowy – współczesne trendy i wyzwania — Piotr Matecki
> Nowoczesny sponsoring sportu na przykładzie działalności klubów niemieckiej 1. Bundesligi — Artur Grabowski
> Sponsoring sportów niszowych — Iga Anna Ignaczak
> Kiedy inicjatywa wychodzi od sponsora. Sponsoring tytularny Nice Polskiej Ligi Żużlowej w latach 2014-2017 — Wojciech Jankowski
> Kobiety & Sport – potencjał promocyjny i sponsoringowy na zatłoczonym rynku — Dorian Patynowski
> Kibice w projektach sponsoringowych – czego oczekują od sponsorów? — Aleksandra Marciniak
> Crowdfunding w klubie sportowym na przykładzie akcji „doLEWamy do pełna” przeprowadzonej przez Trefl Gdańsk — Małgorzata Ciszewska, Justyna Gdowska

III. PR i marketing
> Jak zmienić kibica w klienta, by pozostał kibicem? — Paweł Chmielowski
> Kibic oczekuje więcej! Komunikacyjne wyzwania klubów, organizacji i sponsorów w obliczu nowych trendów w konsumpcji przekazów medialnych — Damian Podawca
> Wyróżnij się albo zgiń – analiza charakterystycznych sposobów budowania i promocji marki w świecie sportu — Karol Tatar
> Nowe pokolenie i nowy model konsumpcji na rynku sportowym — Jan Chłapowski
> Internacjonalizacja na rynku marketingu sportowego. Analiza sposobów budowania marki na rynkach zagranicznych — Karol Tatar
> Krytyczna analiza zarządzania sytuacją kryzysową na przykładzie RKS Raków Częstochowa — Sławomir Kowalski
> Rola działań z zakresu CSR w profesjonalnych klubach piłkarskich. Analiza europejskich trendów — Zuzanna Walczak
> Społeczna odpowiedzialność biznesu i jej zastosowanie przez częstochowskie kluby sportowe — Adam Zajączkowski
> Produkt poszerzony i komplementarny na przykładzie ENEA Bydgoszcz Triathlon i ENEA Ironman 70.3 Gdynia — Mateusz Tomanek

IV. Organizacyjne uwarunkowania sportu
> Jak skutecznie poszukiwać i rekrutować specjalistów dla polskich organizacji sportowych? — Maja Gojtowska, Waldemar Gojtowski
> Aktualne trendy w sektorze usług turystycznych, rekreacyjnych i sportowych w ujęciu socjologicznym i marketingowym — Michał Kober
> Kapitał społeczny w akademiach piłkarskich — Piotr Broniatowski
> Budowa silnych sekcji sportowych na przykładzie Sekcji Lekkiej Atletyki oraz Pływania Klubu Uczelnianego AZS UMCS Lublin — Rafał Walczak
> Rozwój dyscypliny i nowe możliwości – podejście biznesowe na przykładzie koszykówki oraz nurtu „3 na 3” — Patrycja Gulak-Lipka

Cena

50,00 PLN brutto

Wysyłka

> ekonomiczna — 10,49 PLN + 23% VAT = 12,90 PLN
> priorytetowa — 11,99 PLN + 23% VAT = 14,75 PLN

Książki zostaną wysłane w ciągu dnia roboczego od daty otrzymania przelewu.

Warunki zakupu:

Zamówienia oraz wszelkie zapytania prosimy przesyłać na:
telefon — 511-076-475, adres e-mail  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript." style="color: #000000;">

Istotne elementy: imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy, adres e-mail oraz dokładny adres do wysyłki.

Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:
Credit Agricole Bank Polska
31 1940 1076 3002 0474 0000 0000

Wszelkie uwagi oraz zapytania proszę kierować pod adres e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stan: dostępny ✅

Parametry

Stan: nowa
Autor: Piotr Godlewski, Piotr Matecki
Rok publikacji: 2019
Liczba stron: 296 stron
Okładka: miękka
Wymiary: 145x205 mm
ISBN: 978-83-929353-5-3

Spis treści

I. Wprowadzenie

II. Nowe technologie na rynku sportowym
> Innowacje technologiczne w przemysłach czasu wolnego – wybrance przykłady i trendy — Michał Kober
> Ocena poziomu zaawansowania cyfryzacji klubów piłkarskich z Lotto Ekstraklasy S.A. w relacji pomiędzy klubem a kibicem — Karol Flaziński
> Jak zaprojektować doświadczenia kibiców? Metodyka Design Thinking w świecie sportu — Damian Fabich
> Wpływ technologii na zmiany na rynku sportowym — Jan Chłapowski
> Digitalizacja przestrzeni organizacyjnej sportu — Wojciech Cieśliński
> 5 milionów sędziów nie może się mylić, czyli jak technologia VAR zmienia oblicze futbolu — Tomasz Orzechowski

III. Sponsoring sportu
> Komunikacja i ewaluacja programu sponsoringowego — Tomasz Koprowski
> forBET sponsorem tytularnym Włókniarza Częstochowa. Praktyczne spojrzenie na innowacyjne działanie bukmachera — Adrian Heluszka
> Ekwiwalent reklamowy. Ocena efektywności sponsoringu czy usprawiedliwienie wydatków? — Wojciech Jankowski
> Soft Power Sponsorship — Karol Tatar

IV. Marketingowe zarządzanie sportem
> Model biznesowy i strategia koncernu Borussia Dortmund — Artur Grabowski
> Pozycjonowanie marki sportowej — Adam Mazurkiewicz, Ludwik Mazurkiewicz
> Marketingowy potencjał sportu żużlowego — Krystian Plech
> Strategia rozwoju organizacji sportowej – opracowanie, wdrożenie, kontrola — Piotr Matecki

V. Społeczny aspekt sportu
> Czy mamy szansę na stypendia sportowe w Stanach Zjednoczonych? — Robert Samaruk
> Zaangażowanie kibiców klubów i dyscyplin sportowych w Częstochowie — Sławomir Kowalski
> Audyt CSR organizacji sportowych i biznesowych zastosowane narzędzia dojrzałości procesowej — Gabriel Pawlak

Cena

50,00 PLN brutto

Wysyłka

> ekonomiczna — 10,49 PLN + 23% VAT = 12,90 PLN
> priorytetowa — 11,99 PLN + 23% VAT = 14,75 PLN

Książki zostaną wysłane w ciągu dnia roboczego od daty otrzymania przelewu.

Warunki zakupu:

Zamówienia oraz wszelkie zapytania prosimy przesyłać na:
telefon — 511-076-475, adres e-mail  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript." style="color: #000000;">

Istotne elementy: imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy, adres e-mail oraz dokładny adres do wysyłki.

Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:
Credit Agricole Bank Polska
31 1940 1076 3002 0474 0000 0000

Wszelkie uwagi oraz zapytania proszę kierować pod adres e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Marketing sportowy - teoria i praktyka

Stan: dostępny ✅

Cena

30,00 PLN brutto

Wysyłka

> Paczkomat InPost  11,99 PLN
> ekonomiczna — 10,49 PLN + 23% VAT = 12,90 PLN
> priorytetowa — 11,99 PLN + 23% VAT = 14,75 PLN

Książki zostaną wysłane w ciągu dnia roboczego od daty otrzymania potwierdzenia przelewu.

Parametry

Stan: nowa
Autor: Henryk Mruk
Rok publikacji: 2004
Liczba stron: 442 strony
Okładka: miękka
Wymiary: 165x240 mm
ISBN: 83-923047-0-8

Spis treści

I. Wstęp
> Prof. dr hab. Henryk Mruk - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
> Piotr Matecki, Piotr Jardanowski - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
> Uczestnicy o konferencji
> Wzajemne przenikanie się elementów marketingu, zarządzania, medycyny Foraz psychologii we współczesnym sporcie. — Janusz Klisiński, Politechnika Częstochowska

II. Liderowanie w sporcie
> Sportowiec jako lider — Prof. dr hab. Henryk Mruk, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
> ABC promocji własnych wyników według Roberta Korzeniowskiego — Robert Korzeniowski
> Rola przywództwa w sportach zespołowych — Adam Bekier, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu

III. Sponsoring sportowy
> Program sponsorski - sukces czy jego brak — Tomasz Redwan
> Niekonwencjonalne działania promocyjne w mediach — Konrad Pudło, Expert-Monitor
> Sponsoring sportowy jako skuteczne narzędzie komunikacji — Monika Kunc, marketing manager, SPORT+MARKT AG; Radosław Wróblewski, project manager, SPORT+MARKT AG
> Sport – skuteczny nośnik promocji — Michał Górzyński, konsultant d/s sponsoringu, v-ce Prezes Domu Książki SA
> Sponsoring po polsku — Wojciech Pysiewicz, Warszawska Grupa Inwestycyjna S.A.
> Sponsoring sportowy w działalności marketingowej przedsiębiorstw i czynniki warunkujące jego skuteczność — Marcin Gad, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
> Sport żużlowy jako przykład aktywności sponsorskiej przedsiębiorstw o zasięgu lokalnym — dr Sławomir Kowalski, Politechnika Częstochowska
> Przykłady wykorzystania sportu jako elementu zintegrowanych i długofalowych działań promocyjnych przedsiębiorstwa — Anna Konieczna, Witold Lipiński, Sport Mega Marketing
> Pieniądze w sporcie — Wojciech Pysiewicz, Warszawska Grupa Inwestycyjna S.A.
> Zakres dopuszczalnej ingerencji polskich związków sportowych w prawa i wolności osobiste zawodnika w odniesieniu do sponsoringu sportowego — dr Marcin Wojcieszak (w imieniu Polskiej Konfederacji Sportu)

IV. Konsument w sporcie
> Model zachowania konsumenta w sporcie — Janusz Klisiński, Wyższa Szkoła Menedżerska w Legnicy
> Dlaczego ludzie chodzą na mecze, czyli o religijnych aspektach piłki nożnej — Artur Zawadzki - Instytut Socjologii Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
> Występowanie zachowań agresywnych w środowisku kibiców piłkarskich i ich wpływ na frekwencję na stadionach. Jakość organizowanych imprez sportowych oraz oczekiwania w tym zakresie — Piotr Jardanowski, Piotr Matecki, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
> Oferta gadżetów klubu piłkarskiego na przykładzie Lecha Poznań — Piotr Matecki, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu

V. Marketing relacji a marketing sportowy
> Istota relacji w marketingu sportowym na przykładzie Lecha Poznań — dr Marcin Chłodnicki, mgr Paweł Zeller, Katedra Usług, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
> Marketing relacji – sposób na sukces rynkowy przedsiębiorstwa sportowo-rekreacyjnego — mgr inż. Agnieszka Widawska-Stanisz, Politechnika Częstochowska

VI. Badania marketingowe w sporcie
> Monitoring mediów – nowoczesne i efektywne narzędzie marketingu sportowego — Sebastian Bykowski, wiceprezes Zarządu PRESS-SERVICE Monitoring Mediów sp. z o.o.
> Sport w badaniach — Wojciech Pysiewicz, Warszawska Grupa Inwestycyjna S.A.

VII. Bezpieczeństwo w sporcie
> Bezpieczeństwo imprez sportowych — Tadeusz Okoński, Polska Konfederacja Sportu
> Monitorowanie sytuacji na stadionach jako istotny element zarządzania klubem sportowym — Mariusz Kamiński, Akademia Podlaska

VIII. Media w sporcie
> Media i sport — dr Jacek Trębecki, Katedra Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
> Dziennikarstwo Sportowe — Andrzej Ostrowski, Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji Towarzystwa Wiedzy Powszechnej we Wrocławiu
> Zawód dziennikarz — Paweł Zarzeczny
> Zawód komentator — Tomasz Smokowski, Canal+
> Budowanie sportowej społeczności konsumenckiej na bazie Internetu — Dariusz Kuczyński, Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku

IX. Psychologia sportu
> Psychologia sportu – potrzeba czy moda? — dr Marek Graczyk, psycholog FRMS/COMS, Komisja Medyczna PKOL; Alicja Pęczak — Asystent AWFiS Gdańsk
> Psychologiczna sytuacja startowa sportowca — dr Marek Graczyk, psycholog FRMS/COMS, Komisja Medyczna PKOL; Alicja Pęczak - Asystent AWFiS Gdańsk
> Czy profesjonalnemu sportowcowi grozi wypalenie zawodowe? — Lidia Borowicz, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego

X. Kluby sportowe
> Przykład efektywnego rozwoju klubu sportowego w warunkach stagnacji sportu polskiego — Wojciech Witkowski, Przewodniczący Rady Nadzorczej Klubu Groclin Dyskobolia SSA
> CKM Włókniarz Częstochowa — Lech Małagowski, Dyrektor klubu CKM Włókniarz Częstochowa

XI. Materiał informacyjny
> Pierwsze w Polsce studia o specjalności: Dziennikarstwo Sportowe — Andrzej Ostrowski, Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji Towarzystwa Wiedzy Powszechnej we Wrocławiu
> "Marketingowe zarządzanie sportem" — prof. dr hab. Henryk Mruk, dr Zygmunt Waśkowski, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu

Warunki zakupu:

Zamówienia oraz wszelkie zapytania prosimy przesyłać na:
telefon — 511-076-475, adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript." style="color: #000000;">l

Istotne elementy: imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy, adres e-mail oraz dokładny adres do wysyłki.

Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:
Credit Agricole Bank Polska
31 1940 1076 3002 0474 0000 0000

Wszelkie uwagi oraz zapytania proszę kierować pod adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript." style="color: #000000;">l

 

Stan: dostępny ✅

Parametry

Stan: nowa
Autor: Piotr Godlewski, Piotr Matecki
Rok publikacji: 2020
Liczba stron: 412 stron
Okładka: miękka
Wymiary: 145x205 mm
ISBN: 978-83-62390-43-4

Publikacja jest dziełem zbiorczym zawierającym 23 artykuły przygotowane przez autorów oraz zespoły autorskie. Monografia w doskonały sposób uzupełnia istniejącą na rynku literaturę z zakresu marketingowego zarządzania organizacjami sportowymi. W poszczególnych rozdziałach są prezentowane interesujące wyniki prowadzonych badań naukowych. Są także zawarte ciekawe koncepcje teoretyczne, przemyślenia, obserwacje związane z doskonaleniem metod i narzędzi marketingowego spojrzenia na sport i perspektywy jego rozwoju. Silną stroną opracowania jest perspektywa rynku globalnego, czyli całościowego spojrzenia na poszczególne obszary marketingu oraz zarządzania. Zaletą monografii jest również powiązanie treści rozważań z najnowszymi trendami, które są obserwowane w marketingowym zarządzaniu organizacjami sportowymi.

Praca bez wątpienia będzie wykorzystywana przez szeroki krąg odbiorców. Będą wśród nich nie tylko przedstawiciele przedsiębiorstw i organizacji sportowych, ale także studenci uczelni wyższych. To oni, jako absolwenci, zasilą z czasem kadry pracujące na rzecz zarządzania marketingowego w sporcie.

Spis treści

I. Wprowadzenie

II. Marketing i komunikacja
> I jeszcze jedno powtórzenie — Przemysław Zieliński
> Od zaangażowania do immersji w aktywacjach sportowych — Izabela Derda
> Sposoby pozyskiwania młodych kibiców na przykładzie igrzysk olimpijskich w Tokio — Jan Chłapowski
> Facebook jako narzędzie do skutecznej komunikacji w klubach i jednostkach sportowych o zasięgu lokalnym — Paweł Wojtaś, Wiktoria Czarnecka
> Metody twórczego myślenia w klubie sportowym. Jak je wykorzystywać do tworzenia content marketingu? — Wiktoria Czarnecka
> Zdolność akceptacji przez kibiców zmian marketingowych wdrażanych przez kluby piłkarskie w wyniku dostosowywania się do trendów płynących z otoczenia rynkowego — Rafał Kowalczyk
> Corporate Social Responsibility jako element marketingu sportowego — Kamil Jezierski
> Analiza potencjału sportowego zawodnika — Adam Mazurkiewicz, Ludwik Mazurkiewicz
> Uwarunkowania stosowania niskobudżetowych akcji marketingowych — Dorota Kubieniec
> Sport jako narzędzie promocji gmin z obszaru Górnego Śląska i Zagłębie Dąbrowskiego — Artur Grabowski
> Najważniejsze aspekty i główne wyzwania w zarządzania małymi klubami sportowymi oraz ich rola w poszukiwaniu sponsorów — Ilona Lenik
> Scenariusz sportowego filmu wizerunkowego w teorii i praktyce — Szymon Skowroński
> Analiza cech kibiców piłki nożnej w kontekście budowania lojalności i działań marketingowych klubu sportowego — Sławomir Kowalski
> Wykorzystanie potencjału marek personalnych, biorących udział w promowanym przez ciebie wydarzeniu sportowym — Marcin Samodulski
> Konsument a cykl życia produktu sportowego - jak zarządzać, aby przetrwać? — Piotr Matecki

III. Sponsoring sportowy
> Proces i metody pozyskiwania sponsora na rynku B2B — Mateusz Kozak
> Szanse i bariery sponsoringu sportów ekstremalnych — Michał Leksiński
> Komercjalizacja w sporcie a sprzedaż sponsorska — Karol Tatar
> Formy finansowania przedsiębiorstw sportowych. Sponsoring kooperacyjny jako szansa dla polskich klubów piłkarskich — Adrian Pietrzyk
> Aktywacja sponsorska – czy naprawdę takie ważne? — Michał Fijałkowski
> Piłka nożna kobiet - analiza rosnącego potencjału sponsoringowego dyscypliny — Zuzanna Walczak

IV. Dookoła sportu
> Znaczenie ekologii we współczesnym sporcie — Damian Podawca
> Analiza możliwości pracy na rynku sportowym — Sylwester Drożdż, Tomasz Muter, Marcel Tyl

Cena

60,00 PLN brutto

Wysyłka

> ekonomiczna — 10,49 PLN + 23% VAT = 12,90 PLN
> priorytetowa — 11,99 PLN + 23% VAT = 14,75 PLN

Książki zostaną wysłane w ciągu dnia roboczego od daty otrzymania przelewu.

Warunki zakupu:

Zamówienia oraz wszelkie zapytania prosimy przesyłać na:
telefon — 511-076-475, adres e-mail  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript." style="color: #000000;">

Istotne elementy: imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy, adres e-mail oraz dokładny adres do wysyłki.

Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:
Credit Agricole Bank Polska
31 1940 1076 3002 0474 0000 0000

Wszelkie uwagi oraz zapytania proszę kierować pod adres e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Stan: dostępny ✅

Cena

40,00 PLN brutto

Wysyłka

> ekonomiczna — 10,49 PLN + 23% VAT = 12,90 PLN
> priorytetowa — 11,99 PLN + 23% VAT = 14,75 PLN

Książki zostaną wysłane w ciągu dnia roboczego od daty otrzymania potwierdzenia przelewu.

Parametry

Stan: nowa
Autor: Piotr Godlewski, Piotr Matecki
Rok publikacji: 2017
Liczba stron: 256 stron
Okładka: miękka
Wymiary: 145x205 mm
ISBN: 978-83-929353-3-9

Spis treści

> Wprowadzenie
> O pieniądzach dla mistrzów, czyli jak finansować działalność sportową metodami fundraisingu — Robert Kawałko
> Najdroższa piłkarska spółka świata, Premier League. Spekulacje na temat transferów wartych 100 milionów funtów i więcej — Tomasz Orzechowski
> Sponsoring sportowy – zagadnienia podstawowe — Iga Anna Ignaczak
> Sponsoring codzienności — Tomasz Koprowski, Paulina Wółkowska
> Sposoby i obszary sponsorowania w sporcie jako zbiór nieskończony. Analiza trendów sponsoringu sportu — Karol Tatar
> Czy samorządy powinny być właścicielami klubów sportowych? Francuski model zarządzania kontra polskie warunki — Dorian Patynowski
> Matryca modeli biznesu klubów piłkarskich — Marcin Janicki
> Internetowy system zarządzania projektami sportowymi — Piotr Matecki
> Sportowy wizerunek miasta Krakowa — Paulina Dużyk-Dyna
> Personal branding – zarządzanie wizerunkiem sportowca — Wojciech Szaniawski
> Ograniczenia prawne sponsoringu indywidualnego — Jakub Pietrasik
> E-sport a prawo – wybrane zagadnienia praktyczne — Jacek Markowski, Artur Fal
> Digitalizacja sportu – czyli rozwiązania technologiczne i aplikacje, które zmieniają sport — Jan Chłapowski
> Integracja danych i podejście procesowe przyszłością budowania lojalności kibica — Michał Pajdak
> CSR w sporcie na przykładzie działań Lotosu Trefla Gdańsk — Justyna Gdowska
> Badania marketingowe uczestników podczas imprez sportowych — Mateusz Tomanek

Warunki zakupu:

Zamówienia oraz wszelkie zapytania prosimy przesyłać na:
telefon — 511-076-475, adres e-mail  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript." style="color: #000000;">

Istotne elementy: imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy, adres e-mail oraz dokładny adres do wysyłki.

Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:
Credit Agricole Bank Polska
31 1940 1076 3002 0474 0000 0000

Wszelkie uwagi oraz zapytania proszę kierować pod adres e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.