Spis treści:

Wprowadzenie

SPONSORING

Sponsoring sportowy – współczesne trendy i wyzwania
Piotr Matecki

Nowoczesny sponsoring sportu na przykładzie działalności klubów niemieckiej 1. Bundesligi
Artur Grabowski

Sponsoring sportów niszowych
Iga Anna Ignaczak

Kiedy inicjatywa wychodzi od sponsora. Sponsoring tytularny Nice Polskiej Ligi Żużlowej w latach 2014 - 2017
Wojciech Jankowski

Kobiety & Sport – potencjał promocyjny i sponsoringowy na zatłoczonym rynku
Dorian Patynowski

Kibice w projektach sponsoringowych – czego oczekują od sponsorów?
Aleksandra Marciniak

Crowdfunding w klubie sportowym na przykładzie akcji „doLEWamy do pełna” przeprowadzonej przez Trefl Gdańsk
Małgorzata Ciszewska i Justyna Gdowska

 

PR I MARKETING

Jak zmienić kibica w klienta, by pozostał kibicem?
Paweł Chmielowski

Kibic oczekuje więcej! Komunikacyjne wyzwania klubów, organizacji i sponsorów w obliczu nowych trendów w konsumpcji przekazów medialnych
Damian Podawca

Wyróżnij się albo zgiń – analiza charakterystycznych sposobów budowania i promocji marki w świecie sportu
Karol Tatar

Nowe pokolenie i nowy model konsumpcji na rynku sportowym
Jan Chłapowski

Internacjonalizacja na rynku marketingu sportowego. Analiza sposobów budowania marki na rynkach zagranicznych
Karol Tatar

Krytyczna analiza zarządzania sytuacją kryzysową na przykładzie RKS Raków Częstochowa
Sławomir Kowalski

Rola działań z zakresu CSR w profesjonalnych klubach piłkarskich. Analiza europejskich trendów
Zuzanna Walczak

Społeczna odpowiedzialność biznesu i jej zastosowanie przez częstochowskie kluby sportowe
Adam Zajączkowski

Produkt poszerzony i komplementarny na przykładzie ENEA Bydgoszcz Triathlon i ENEA Ironman 70.3 Gdynia
Mateusz Tomanek

 

ORGANIZACYJNE UWARUNKOWANIA SPORTU

Jak skutecznie poszukiwać i rekrutować specjalistów dla polskich organizacji sportowych?
Maja Gojtowska, Waldemar Gojtowski

Aktualne trendy w sektorze usług turystycznych, rekreacyjnych i sportowych w ujęciu socjologicznym i marketingowym
Michał Kober

Kapitał społeczny w akademiach piłkarskich
Piotr Broniatowski

Budowa silnych sekcji sportowych na przykładzie Sekcji Lekkiej Atletyki oraz Pływania Klubu Uczelnianego AZS UMCS Lublin
Rafał Walczak

Rozwój dyscypliny i nowe możliwości – podejście biznesowe na przykładzie koszykówki oraz nurtu „3 na 3”
Patrycja Gulak-Lipka

Cena: 50,00 PLN

Do ceny zakupu należy doliczyć koszty przesyłki:

1 publikacja - 10,49 + 23% VAT=12,90 PLN

Jeżeli życzą sobie Państwo wysłanie publikacji przesyłką priorytetową, prosimy o informację przy zamówieniu - koszt przesyłki wzrośnie o 1,50+ 23%VAT=1,85 PLN. Książki zostaną wysłane w ciągu dwóch dni roboczych od daty otrzymania przelewu.

Warunki zakupu:

Zamówienia prosimy przesyłać na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w treści e-maila podając:

imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy oraz dokładny adres do wysyłki.

Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:

Credit Agricole Bank Polska

31 1940 1076 3002 0474 0000 0000

Wszelkie uwagi oraz zapytania proszę kierować pod adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Spis treści:

Wprowadzenie

NOWE TECHNOLOGIE NA RYNKU SPORTOWYM

Innowacje technologiczne w przemysłach czasu wolnego – wybrance przykłady i trendy
Michał Kober

Ocena poziomu zaawansowania cyfryzacji klubów piłkarskich z Lotto Ekstraklasy S.A. w relacji pomiędzy klubem a kibicem
Karol Flaziński

Jak zaprojektować doświadczenia kibiców? Metodyka Design Thinking w świecie sportu
Damian Fabich

Wpływ technologii na zmiany na rynku sportowym
Jan Chłapowski

Digitalizacja przestrzeni organizacyjnej sportu
Wojciech Cieśliński

5 milionów sędziów nie może się mylić, czyli jak technologia VAR zmienia oblicze futbolu
Tomasz Orzechowski

 

SPONSORING SPORTU

Komunikacja i ewaluacja programu sponsoringowego
Tomasz Koprowski

forBET sponsorem tytularnym Włókniarza Częstochowa. Praktyczne spojrzenie na innowacyjne działanie bukmachera
Adrian Heluszka

Ekwiwalent reklamowy. Ocena efektywności sponsoringu czy usprawiedliwienie wydatków?
Wojciech Jankowski

Soft Power Sponsorship
Karol Tatar

 

MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE SPORTEM

Model biznesowy i strategia koncernu Borussia Dortmund
Artur Grabowski

Pozycjonowanie marki sportowej
Adam Mazurkiewicz, Ludwik Mazurkiewicz

Marketingowy potencjał sportu żużlowego
Krystian Plech

Strategia rozwoju organizacji sportowej – opracowanie, wdrożenie, kontrola
Piotr Matecki

 

SPOŁECZNY ASPEKT SPORTU

Czy mamy szansę na stypendia sportowe w Stanach Zjednoczonych?
Robert Samaruk

Zaangażowanie kibiców klubów i dyscyplin sportowych w Częstochowie
Sławomir Kowalski

Audyt CSR organizacji sportowych i biznesowych zastosowane narzędzia dojrzałości procesowej
Gabriel Pawlak

 

Cena: 50,00 PLN

Do ceny zakupu należy doliczyć koszty przesyłki:

1 publikacja - 10,49 + 23% VAT=12,90 PLN

Jeżeli życzą sobie Państwo wysłanie publikacji przesyłką priorytetową, prosimy o informację przy zamówieniu - koszt przesyłki wzrośnie o 1,50+ 23%VAT=1,85 PLN. Książki zostaną wysłane w ciągu dwóch dni roboczych od daty otrzymania przelewu.

Warunki zakupu:

Zamówienia prosimy przesyłać na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w treści e-maila podając:

imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy oraz dokładny adres do wysyłki.

Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:

Credit Agricole Bank Polska

31 1940 1076 3002 0474 0000 0000

Wszelkie uwagi oraz zapytania proszę kierować pod adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Innowacje technologiczne w przemysłach  czasu wolnego 

Spis treści

I. Wstęp
Prof. dr hab. Henryk Mruk - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Piotr Matecki, Piotr Jardanowski - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Uczestnicy o konferencji...
Wzajemne przenikanie się elementów marketingu, zarządzania, medycyny oraz psychologii we współczesnym sporcie.
Janusz Klisiński - Politechnika Częstochowska
II. Liderowanie w sporcie
Sportowiec jako lider
Prof. dr hab. Henryk Mruk - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
ABC promocji własnych wyników według Roberta Korzeniowskiego
Rola przywództwa w sportach zespołowych
Adam Bekier - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
III. Sponsoring sportowy
Program sponsorski - sukces czy jego brak
Tomasz Redwan
Niekonwencjonalne działania promocyjne w mediach
Konrad Pudło - Expert-Monitor
Sponsoring sportowy jako skuteczne narzędzie komunikacji
Monika Kunc - marketing manager, SPORT+MARKT AG
Radosław Wróblewski - project manager, SPORT+MARKT AG
Sport – skuteczny nośnik promocji
Michał Górzyński Konsultant d/s sponsoringu, V-ce Prezes Domu Książki SA
Sponsoring po polsku
Wojciech Pysiewicz Warszawska Grupa Inwestycyjna S.A.
Sponsoring sportowy w działalności marketingowej przedsiębiorstw i czynniki warunkujące jego skuteczność.
Marcin Gad - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Sport żużlowy jako przykład aktywności sponsorskiej przedsiębiorstw o zasięgu lokalnym.
Dr Sławomir Kowalski Politechnika Częstochowska
Przykłady wykorzystania sportu jako elementu zintegrowanych i długofalowych działań promocyjnych przedsiębiorstwa
Anna Konieczna, Witek Lipiński Sport Mega Marketing
Pieniądze w sporcie
Wojciech Pysiewicz - Warszawska Grupa Inwestycyjna S.A.
Zakres dopuszczalnej ingerencji polskich związków sportowych w prawa i wolności osobiste zawodnika w odniesieniu do sponsoringu sportowego
Dr Marcin Wojcieszak - w imieniu Polskiej Konfederacji Sportu
IV. Konsument w sporcie
Model zachowania konsumenta w sporcie
Janusz Klisiński - Wyższa Szkoła Menedżerska w Legnicy
Dlaczego ludzie chodzą na mecze, czyli o religijnych aspektach piłki nożnej.
Artur Zawadzki - Instytut Socjologii Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Występowanie zachowań agresywnych w środowisku kibiców piłkarskich i ich wpływ na frekwencję na stadionach. Jakość organizowanych imprez sportowych oraz oczekiwania w tym zakresie.
Piotr Jardanowski, Piotr Matecki - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Oferta gadżetów klubu piłkarskiego na przykładzie LECHA POZNAŃ
Piotr Matecki - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
V. Marketing relacji a marketing sportowy
Istota relacji w marketingu sportowym na przykładzie Lecha Poznań
dr Marcin Chłodnicki, mgr Paweł Zeller - Katedra Usług, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Marketing relacji – sposób na sukces rynkowy przedsiębiorstwa sportowo-rekreacyjnego
mgr inż. Agnieszka Widawska-Stanisz - Politechnika Częstochowska
VI. Badania marketingowe w sporcie
Monitoring mediów – nowoczesne i efektywne narzędzie marketingu sportowego
Sebastian Bykowski, Wiceprezes Zarządu PRESS-SERVICE Monitoring Mediów sp. z o.o.
Sport w badaniach
Wojciech Pysiewicz - Warszawska Grupa Inwestycyjna S.A.
VII. Bezpieczeństwo w sporcie
Bezpieczeństwo imprez sportowych
Tadeusz Okoński - Polska Konfederacja Sportu
Monitorowanie sytuacji na stadionach jako istotny element zarządzania klubem sportowym.
Mariusz Kamiński – Akademia Podlaska
VIII. Media w sporcie
Media i sport
Dr Jacek Trębecki - Katedra Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Dziennikarstwo Sportowe
Andrzej Ostrowski - Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji Towarzystwa Wiedzy Powszechnej we Wrocławiu
Zawód dziennikarz
Paweł Zarzeczny
Zawód komentator
Tomasz Smokowski - Canal Plus
Budowanie sportowej społeczności konsumenckiej na bazie Internetu
Dariusz Kuczyński - Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku
IX. Psychologia sportu
Psychologia sportu – potrzeba czy moda?
Dr Marek Graczyk - psycholog FRMS/COMS Komisja Medyczna PKOL
Alicja Pęczak - Asystent AWFiS Gdańsk
Psychologiczna sytuacja startowa sportowca
Dr Marek Graczyk - psycholog FRMS/COMS Komisja Medyczna PKOL
Alicja Pęczak - Asystent AWFiS Gdańsk
„Czy profesjonalnemu sportowcowi grozi wypalenie zawodowe?”
X. Kluby sportowe
Przykład efektywnego rozwoju klubu sportowego w warunkach stagnacji sportu polskiego
Wojciech Witkowski - Przewodniczący Rady Nadzorczej Klubu Groclin Dyskobolia SSA
CKM Włókniarz Częstochowa
Lech Małagowski - Dyrektor klubu CKM Włókniarz Częstochowa
XI. Materiał informacyjny
Pierwsze w Polsce studia o specjalności: Dziennikarstwo Sportowe
Andrzej Ostrowski - Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji Towarzystwa Wiedzy Powszechnej we Wrocławiu
"Marketingowe zarządzanie sportem" - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu

Cena: 30,00 PLN

Do ceny zakupu należy doliczyć koszty przesyłki:
1 publikacja - 10,49 + 23% VAT=12,90 PLN
Jeżeli życzą sobie Państwo wysłanie publikacji przesyłką priorytetową, prosimy o informację przy zamówieniu - koszt przesyłki wzrośnie o 1,50+ 23%VAT=1,85 PLN. Książki zostaną wysłane w ciągu dwóch dni roboczych od daty otrzymania przelewu.
Warunki zakupu:
Zamówienia prosimy przesyłać na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w treści e-maila podając:
imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy oraz dokładny adres do wysyłki.
Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:
Credit Agricole Bank Polska
31 1940 1076 3002 0474 0000 0000

Wszelkie uwagi oraz zapytania proszę kierować pod adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Event Marketing - Kliknij tutaj i pobierz ofertę

Badania i analizy - Kliknij tutaj i pobierz ofertę

Konsulting i strategie - Kliknij tutaj i pobierz ofertę

 

 

Spis treści:

Wprowadzenie

O pieniądzach dla mistrzów, czyli jak finansować działalność sportową metodami fundraisingu
Robert Kawałko

Najdroższa piłkarska spółka świata, Premier League. Spekulacje na temat transferów wartych 100 milionów funtów i więcej
Tomasz Orzechowski

Sponsoring sportowy – zagadnienia podstawowe
Iga Anna Ignaczak

Sponsoring codzienności
Tomasz Koprowski, Paulina Wółkowska

Sposoby i obszary sponsorowania w sporcie jako zbiór nieskończony. Analiza trendów sponsoringu sportu
Karol Tatar

Czy samorządy powinny być właścicielami klubów sportowych? Francuski model zarządzania kontra polskie warunki
Dorian Patynowski

Matryca modeli biznesu klubów piłkarskich
Marcin Janicki

Internetowy system zarządzania projektami sportowymi
Piotr Matecki

Sportowy wizerunek miasta Krakowa
Paulina Dużyk-Dyna

Personal branding – zarządzanie wizerunkiem sportowca
Wojciech Szaniawski

Ograniczenia prawne sponsoringu indywidualnego
Jakub Pietrasik

E-sport a prawo – wybrane zagadnienia praktyczne
Jacek Markowski, Artur Fal

Digitalizacja sportu – czyli rozwiązania technologiczne i aplikacje, które zmieniają sport
Jan Chłapowski

Integracja danych i podejście procesowe przyszłością budowania lojalności kibica
Michał Pajdak

CSR w sporcie na przykładzie działań Lotosu Trefla Gdańsk
Justyna Gdowska

Badania marketingowe uczestników podczas imprez sportowych
Mateusz Tomanek

Cena: 40,00 PLN

Do ceny zakupu należy doliczyć koszty przesyłki:

1 publikacja - 10,49 + 23% VAT=12,90 PLN

Jeżeli życzą sobie Państwo wysłanie publikacji przesyłką priorytetową, prosimy o informację przy zamówieniu - koszt przesyłki wzrośnie o 1,50+ 23%VAT=1,85 PLN. Książki zostaną wysłane w ciągu dwóch dni roboczych od daty otrzymania przelewu.

Warunki zakupu:

Zamówienia prosimy przesyłać na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w treści e-maila podając:

imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy oraz dokładny adres do wysyłki.

Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:

Credit Agricole Bank Polska

31 1940 1076 3002 0474 0000 0000

Wszelkie uwagi oraz zapytania proszę kierować pod adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.