Spis treści:

Wprowadzenie

O pieniądzach dla mistrzów, czyli jak finansować działalność sportową metodami fundraisingu
Robert Kawałko

Najdroższa piłkarska spółka świata, Premier League. Spekulacje na temat transferów wartych 100 milionów funtów i więcej
Tomasz Orzechowski

Sponsoring sportowy – zagadnienia podstawowe
Iga Anna Ignaczak

Sponsoring codzienności
Tomasz Koprowski, Paulina Wółkowska

Sposoby i obszary sponsorowania w sporcie jako zbiór nieskończony. Analiza trendów sponsoringu sportu
Karol Tatar

Czy samorządy powinny być właścicielami klubów sportowych? Francuski model zarządzania kontra polskie warunki
Dorian Patynowski

Matryca modeli biznesu klubów piłkarskich
Marcin Janicki

Internetowy system zarządzania projektami sportowymi
Piotr Matecki

Sportowy wizerunek miasta Krakowa
Paulina Dużyk-Dyna

Personal branding – zarządzanie wizerunkiem sportowca
Wojciech Szaniawski

Ograniczenia prawne sponsoringu indywidualnego
Jakub Pietrasik

E-sport a prawo – wybrane zagadnienia praktyczne
Jacek Markowski, Artur Fal

Digitalizacja sportu – czyli rozwiązania technologiczne i aplikacje, które zmieniają sport
Jan Chłapowski

Integracja danych i podejście procesowe przyszłością budowania lojalności kibica
Michał Pajdak

CSR w sporcie na przykładzie działań Lotosu Trefla Gdańsk
Justyna Gdowska

Badania marketingowe uczestników podczas imprez sportowych
Mateusz Tomanek

Cena: 50,00 PLN

Do ceny zakupu należy doliczyć koszty przesyłki:

1 publikacja - 9,50+ 23%VAT= 11,67 PLN

2-3 publikacje - 11,00+ 23% VAT= 13,53 PLN

4-5 publikacji - 13,00+ 23% VAT= 15,99 PLN

6 publikacji - 18,00+ 23% VAT= 22,14 PLN

Jeżeli życzą sobie Państwo wysłanie publikacji przesyłką priorytetową, prosimy o informację przy zamówieniu - koszt przesyłki wzrośnie o 1,50+ 23%VAT=1,85 PLN. Książki zostaną wysłane w ciągu dwóch dni roboczych od daty otrzymania przelewu.

Warunki zakupu:

Zamówienia prosimy przesyłać na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w treści e-maila podając:

imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy oraz dokładny adres do wysyłki.

Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:

Credit Agricole Bank Polska

31 1940 1076 3002 0474 0000 0000

Wszelkie uwagi oraz zapytania proszę kierować pod adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

OPEN