Spis treści:

Wprowadzenie

SPONSORING

Sponsoring sportowy – współczesne trendy i wyzwania
Piotr Matecki

Nowoczesny sponsoring sportu na przykładzie działalności klubów niemieckiej 1. Bundesligi
Artur Grabowski

Sponsoring sportów niszowych
Iga Anna Ignaczak

Kiedy inicjatywa wychodzi od sponsora. Sponsoring tytularny Nice Polskiej Ligi Żużlowej w latach 2014 - 2017
Wojciech Jankowski

Kobiety & Sport – potencjał promocyjny i sponsoringowy na zatłoczonym rynku
Dorian Patynowski

Kibice w projektach sponsoringowych – czego oczekują od sponsorów?
Aleksandra Marciniak

Crowdfunding w klubie sportowym na przykładzie akcji „doLEWamy do pełna” przeprowadzonej przez Trefl Gdańsk
Małgorzata Ciszewska i Justyna Gdowska

 

PR I MARKETING

Jak zmienić kibica w klienta, by pozostał kibicem?
Paweł Chmielowski

Kibic oczekuje więcej! Komunikacyjne wyzwania klubów, organizacji i sponsorów w obliczu nowych trendów w konsumpcji przekazów medialnych
Damian Podawca

Wyróżnij się albo zgiń – analiza charakterystycznych sposobów budowania i promocji marki w świecie sportu
Karol Tatar

Nowe pokolenie i nowy model konsumpcji na rynku sportowym
Jan Chłapowski

Internacjonalizacja na rynku marketingu sportowego. Analiza sposobów budowania marki na rynkach zagranicznych
Karol Tatar

Krytyczna analiza zarządzania sytuacją kryzysową na przykładzie RKS Raków Częstochowa
Sławomir Kowalski

Rola działań z zakresu CSR w profesjonalnych klubach piłkarskich. Analiza europejskich trendów
Zuzanna Walczak

Społeczna odpowiedzialność biznesu i jej zastosowanie przez częstochowskie kluby sportowe
Adam Zajączkowski

Produkt poszerzony i komplementarny na przykładzie ENEA Bydgoszcz Triathlon i ENEA Ironman 70.3 Gdynia
Mateusz Tomanek

 

ORGANIZACYJNE UWARUNKOWANIA SPORTU

Jak skutecznie poszukiwać i rekrutować specjalistów dla polskich organizacji sportowych?
Maja Gojtowska, Waldemar Gojtowski

Aktualne trendy w sektorze usług turystycznych, rekreacyjnych i sportowych w ujęciu socjologicznym i marketingowym
Michał Kober

Kapitał społeczny w akademiach piłkarskich
Piotr Broniatowski

Budowa silnych sekcji sportowych na przykładzie Sekcji Lekkiej Atletyki oraz Pływania Klubu Uczelnianego AZS UMCS Lublin
Rafał Walczak

Rozwój dyscypliny i nowe możliwości – podejście biznesowe na przykładzie koszykówki oraz nurtu „3 na 3”
Patrycja Gulak-Lipka

Cena: 50,00 PLN

Do ceny zakupu należy doliczyć koszty przesyłki:

1 publikacja - 9,50+ 23%VAT= 11,67 PLN

2-3 publikacje - 11,00+ 23% VAT= 13,53 PLN

4-5 publikacji - 13,00+ 23% VAT= 15,99 PLN

6 publikacji - 18,00+ 23% VAT= 22,14 PLN

Jeżeli życzą sobie Państwo wysłanie publikacji przesyłką priorytetową, prosimy o informację przy zamówieniu - koszt przesyłki wzrośnie o 1,50+ 23%VAT=1,85 PLN. Książki zostaną wysłane w ciągu dwóch dni roboczych od daty otrzymania przelewu.

Warunki zakupu:

Zamówienia prosimy przesyłać na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w treści e-maila podając:

imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy oraz dokładny adres do wysyłki.

Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:

Credit Agricole Bank Polska

31 1940 1076 3002 0474 0000 0000

Wszelkie uwagi oraz zapytania proszę kierować pod adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.