Spis treści:

Wprowadzenie

NOWE TECHNOLOGIE NA RYNKU SPORTOWYM

Innowacje technologiczne w przemysłach czasu wolnego – wybrance przykłady i trendy
Michał Kober

Ocena poziomu zaawansowania cyfryzacji klubów piłkarskich z Lotto Ekstraklasy S.A. w relacji pomiędzy klubem a kibicem
Karol Flaziński

Jak zaprojektować doświadczenia kibiców? Metodyka Design Thinking w świecie sportu
Damian Fabich

Wpływ technologii na zmiany na rynku sportowym
Jan Chłapowski

Digitalizacja przestrzeni organizacyjnej sportu
Wojciech Cieśliński

5 milionów sędziów nie może się mylić, czyli jak technologia VAR zmienia oblicze futbolu
Tomasz Orzechowski

 

SPONSORING SPORTU

Komunikacja i ewaluacja programu sponsoringowego
Tomasz Koprowski

forBET sponsorem tytularnym Włókniarza Częstochowa. Praktyczne spojrzenie na innowacyjne działanie bukmachera
Adrian Heluszka

Ekwiwalent reklamowy. Ocena efektywności sponsoringu czy usprawiedliwienie wydatków?
Wojciech Jankowski

Soft Power Sponsorship
Karol Tatar

 

MARKETINGOWE ZARZĄDZANIE SPORTEM

Model biznesowy i strategia koncernu Borussia Dortmund
Artur Grabowski

Pozycjonowanie marki sportowej
Adam Mazurkiewicz, Ludwik Mazurkiewicz

Marketingowy potencjał sportu żużlowego
Krystian Plech

Strategia rozwoju organizacji sportowej – opracowanie, wdrożenie, kontrola
Piotr Matecki

 

SPOŁECZNY ASPEKT SPORTU

Czy mamy szansę na stypendia sportowe w Stanach Zjednoczonych?
Robert Samaruk

Zaangażowanie kibiców klubów i dyscyplin sportowych w Częstochowie
Sławomir Kowalski

Audyt CSR organizacji sportowych i biznesowych zastosowane narzędzia dojrzałości procesowej
Gabriel Pawlak

 

Cena: 50,00 PLN

Do ceny zakupu należy doliczyć koszty przesyłki:

1 publikacja - 10,49 + 23% VAT=12,90 PLN

Jeżeli życzą sobie Państwo wysłanie publikacji przesyłką priorytetową, prosimy o informację przy zamówieniu - koszt przesyłki wzrośnie o 1,50+ 23%VAT=1,85 PLN. Książki zostaną wysłane w ciągu dwóch dni roboczych od daty otrzymania przelewu.

Warunki zakupu:

Zamówienia prosimy przesyłać na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w treści e-maila podając:

imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy oraz dokładny adres do wysyłki.

Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:

Credit Agricole Bank Polska

31 1940 1076 3002 0474 0000 0000

Wszelkie uwagi oraz zapytania proszę kierować pod adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Innowacje technologiczne w przemysłach  czasu wolnego