Publikacja jest dziełem zbiorczym zawierającym 23 artykuły przygotowane przez autorów oraz zespoły autorskie. Monografia w doskonały sposób uzupełnia istniejącą na rynku literaturę z zakresu marketingowego zarządzania organizacjami sportowymi. W poszczególnych rozdziałach są prezentowane interesujące wyniki prowadzonych badań naukowych. Są także zawarte ciekawe koncepcje teoretyczne, przemyślenia, obserwacje związane z doskonaleniem metod i narzędzi marketingowego spojrzenia na sport i perspektywy jego rozwoju. Silną stroną opracowania jest perspektywa rynku globalnego, czyli całościowego spojrzenia na poszczególne obszary marketingu oraz zarządzania. Zaletą monografii jest również powiązanie treści rozważań z najnowszymi trendami, które są obserwowane w marketingowym zarządzaniu organizacjami sportowymi.

Praca bez wątpienia będzie wykorzystywana przez szeroki krąg odbiorców. Będą wśród nich nie tylko przedstawiciele przedsiębiorstw i organizacji sportowych, ale także studenci uczelni wyższych. To oni, jako absolwenci, zasilą z czasem kadry pracujące na rzecz zarządzania marketingowego w sporcie. 

Prof. dr hab. Henryk Mruk

 

Spis treści:

Wprowadzenie

MARKETING I KOMUNIKACJA

·        I jeszcze jedno powtórzenie 

PRZEMYSŁAW ZIELIŃSKI

·        Od zaangażowania do immersji w aktywacjach sportowych

IZABELA DERDA

·        Sposoby pozyskiwania młodych kibiców na przykładzie igrzysk olimpijskich w Tokio

JAN CHŁAPOWSKI

·        Facebook jako narzędzie do skutecznej komunikacji w klubach i jednostkach sportowych o zasięgu lokalnym

PAWEŁ WOJTAŚ I WIKTORIA CZARNECKA

·        Metody twórczego myślenia w klubie sportowym. Jak je wykorzystywać do tworzenia content marketingu?

WIKTORIA CZARNECKA

·        Zdolność akceptacji przez kibiców zmian marketingowych wdrażanych przez kluby piłkarskie w wyniku dostosowywania się do trendów płynących z otoczenia rynkowego

mgr RAFAŁ KOWALCZYK

·        Corporate Social Responsibility jako element marketingu sportowego

KAMIL JEZIERSKI

·        Analiza potencjału sportowego zawodnika

ADAM MAZURKIEWICZ, LUDWIK MAZURKIEWICZ

·        Uwarunkowania stosowania niskobudżetowych akcji marketingowych

DOROTA KUBIENIEC

·        Sport jako narzędzie promocji gmin z obszaru Górnego Śląska i Zagłębie Dąbrowskiego

ARTUR GRABOWSKI

·        Najważniejsze aspekty i główne wyzwania w zarządzania małymi klubami sportowymi oraz ich rola w poszukiwaniu sponsorów

ILONA LENIK

·        Scenariusz sportowego filmu wizerunkowego w teorii i praktyce

SZYMON SKOWROŃSKI

·        Analiza cech kibiców piłki nożnej w kontekście budowania lojalności i działań marketingowych klubu sportowego

SŁAWOMIR KOWALSKI

·        Wykorzystanie potencjału marek personalnych, biorących udział w promowanym przez ciebie wydarzeniu sportowym

MARCIN SAMODULSKI

·        Konsument a cykl życia produktu sportowego - jak zarządzać, aby przetrwać?

PIOTR MATECKI 

 

 

SPONSORING SPORTOWY

·        Proces i metody pozyskiwania sponsora na rynku B2B

MATEUSZ KOZAK

·        Szanse i bariery sponsoringu sportów ekstremalnych

MICHAŁ LEKSIŃSKI

·        Komercjalizacja w sporcie a sprzedaż sponsorska

KAROL TATAR

·        Formy finansowania przedsiębiorstw sportowych. Sponsoring kooperacyjny jako szansa dla polskich klubów piłkarskich

ADRIAN PIETRZYK

·        Aktywacja sponsorska – czy naprawdę takie ważne?

MICHAŁ FIJAŁKOWSKI

·        Piłka nożna kobiet - analiza rosnącego potencjału sponsoringowego dyscypliny

ZUZANNA WALCZAK

 

DOOKOŁA SPORTU

·         Znaczenie ekologii we współczesnym sporcie

DAMIAN PODAWCA

·         Analiza możliwości pracy na rynku sportowym

 

SYLWESTER DROŻDŻ, TOMASZ MUTER, MARCEL TYL

 

Cena: 60,00 PLN

Do ceny zakupu należy doliczyć koszty przesyłki:

1 publikacja - 10,49 + 23% VAT=12,90 PLN

Jeżeli życzą sobie Państwo wysłanie publikacji przesyłką priorytetową, prosimy o informację przy zamówieniu - koszt przesyłki wzrośnie o 1,50+ 23%VAT=1,85 PLN. Książki zostaną wysłane w ciągu dwóch dni roboczych od daty otrzymania przelewu.

Warunki zakupu:

Zamówienia prosimy przesyłać na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w treści e-maila podając:

imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy oraz dokładny adres do wysyłki.

Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:

Credit Agricole Bank Polska

31 1940 1076 3002 0474 0000 0000

Wszelkie uwagi oraz zapytania proszę kierować pod adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

·         Sposoby pozyskiwania młodych kibiców na przykładzie igrzysk olimpijskich w Tokio