"Marketing sportowy. Wyzwania i możliwości"
Najnowsza publikacja SportWin to kolejne wydanie z serii najważniejszych w branży monografii. Polscy eksperci ds. marketingu traktują w niej m.in. o wizerunku sportowym, sponsoringu i kreowaniu marki sportowej.
„Światowa literatura dotycząca marketingu sportowego jest coraz liczniejsza, jednakże na krajowym rynku wydawniczym wartościowe publikacje nadal są w deficycie. Dobrze więc się stało, że zainteresowani w tej branży otrzymają kolejną specjalistyczną publikację. Do przygotowania poszczególnych rozdziałów monografii zaproszono w większości praktyków działających w dziedzinie marketingu sportowego. Reprezentują oni różne specjalności i zawody, są wśród nich też typowi praktycy biznesu sportowego, którzy – co bardzo istotne – potrafią przekazać swoją wiedzę z uwzględnieniem teorii. W monografii umieszczone są także prace teoretyczne przedstawicieli środowisk naukowych z zakresu ekonomii, badaczy zagadnień związanych z szeroko rozumianym marketingiem sportowym” – frag. Wstępu do „Marketing sportowy. Wyzwania i możliwości” autorstwa dr hab. Piotra Godlewskiego.

Spis treści
1. Wstęp
Dr hab. Piotr Godlewski
2. Ekonomia behawioralna a marketing sportowy
Prof. Dr hab. Henryk Mruk
3. Jak znaleźć idealnego partnera: nowe zasady identyfikacji właściwego partnera we współczesnym otoczeniu sponsorskim
Jackie Fast
4. Aktywacja kibiców online w nowoczesnym sponsoringu
Jan Chłapowski
5. Media społecznościowe jako kanał komunikacyjny klubów sportowych
Urszula Piętka, Adam Skrzypek
6. Komunikacja imprez biegowych w social media
Hanna Mysiorska
7. Komunikacja marketingowa w branży zakładów sportowych
Stanisław Pogorzelski
8. Wpływ nowych technologii na personalizację komunikatu reklamowego jako trend w marketingu sportowym
Tomasz Orzechowski
9. PR dla sportów selektywnych w oparciu o studium przypadku: golf, koszykówka, żeglarstwo oceaniczne
Bartosz Sosnówka
10. Działania promocyjno-marketingowe meczów niemieckiej ekstraklasy koszykarskiej na przykładzie Fraport Skyliners i Bayernu Monachium, czołowych klubów BEKO Basketball-Bundesligi – studium przypadku
Damian Juszczyk
11. „Więcej niż siatkówka, więcej niż pasja” – kreowanie marki sportowej na przykładzie PGE Skry Bełchatów
Tomasz Koprowki
12. Działalność SPR Wisła Płock w zakresie społecznej odpowiedzialności klubu i jej związki z popularnością wśród interesariuszy
Piotr Robert Raczkowski, Arkadiusz Lewandowski
13. Proces ubiegania się o prawo do organizacji najważniejszych imprez sportowych. Jak osiągnąć poziom olimpijski i dobrze zainwestować?
Bettina Kuperman
14. Rozwój infrastruktury sportowej i jej wpływ na poziom atrakcyjności turystycznej Częstochowy
Adam Zajączkowski
15. Sport lokalny – miejsce dla biznesu
Aleksandra Gołdyys, Maria Szymborska
16. Wyróżnij się albo zgiń
Ireneusz Maciej Zmora
17. Zarządzanie i komercjalizacja hal widowiskowo-sportowych w Polsce
Piotr Matecki

Cena: 52,00 PLN

Do ceny zakupu należy doliczyć koszty przesyłki:
1 publikacja - 9,50+ 23%VAT= 11,67 PLN
2-3 publikacje - 11,00+ 23% VAT= 13,53 PLN
4-5 publikacji - 13,00+ 23% VAT= 15,99 PLN
6 publikacji - 18,00+ 23% VAT= 22,14 PLN
Jeżeli życzą sobie Państwo wysłanie publikacji przesyłką priorytetową, prosimy o informację przy zamówieniu - koszt przesyłki wzrośnie o 1,50+ 23%VAT=1,85 PLN. Książki zostaną wysłane w ciągu dwóch dni roboczych od daty otrzymania przelewu.
Warunki zakupu:
Zamówienia prosimy przesyłać na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w treści e-maila podając:
imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy oraz dokładny adres do wysyłki.
Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:
Credit Agricole Bank Polska
31 1940 1076 3002 0474 0000 0000

Wszelkie uwagi oraz zapytania proszę kierować pod adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

OPEN